Cases
Se cases jeg har løst for kunder igennem tiden

Scantox
Scantox Hos Scantox hjælper jeg blandt andet med: A4 Company Brochure Powerpoint templates og layout Tryk/online annoncer Brochure Messestande Flyers Labels Mailbannere Roll ups











Årsrapporter for Dansk Standard
I tæt samarbejde med kunden Dansk Standard 2023 har jeg layoutet Dansk Standards årsrapport 2022, samt 3 andre rapporter.


Folkemøde Møn
Folkemøde Møn lancerer sin nye visuelle identitet: En globus med Møn placeret i centrum og en mørkeblå skrift med “Møn” som det fremtrædende ord. Det






Frøsamlerne
Design af A5 pjece Design og Layout for Frøsamlenerne. Design og layout hos majahaugum.dk


Energiåret
Energiåret – Status 2015 Energiforskningsprogrammernes årspublikation Redesign og layout af Energiforskningsprogrammernes årspublikation. Energiåret 2015/2016 er en kort publikation, der præsenterer udvalgte projekter inden for temaer,

KØBENHAVNS LUFTHAVN
Ombygning af Københavns Lufthavn Udvikling af design af infografikker, bannervægge, annoncer og andet materiale i forbindelse med en kampagne der afvikles løbene.








HOFOR
#Waterartcph Kampagne der opfordrer unge til at spare på vandet. Udarbejdet for Operate


NORDEA LIV & PENSION
Design og layout af pensionsoplæg NLP ønskede at få strømlinet deres eksisterende pensionsoplæg, således at form og layout bliver i tråd med NLP’s nye digitale platform.

Udenrigsministeriet
Den visuelle løsning bestod i et koncept, der signalerede stabilitet & soliditet, ro & orden og håb. Soliditet & stabilitet kommer til udtryk i markante,




Miljøstyrelsen
Kampagne for Miljøstyrelsen Udvikling og design af infografikker til Facebookkampagne for Miljøstyrelsen. Udarbejdet i Operate








AFATEK A/S
Illustrationer til Afatek A/S AFATEK A/S behandler og genanven-der slagge, der er et restprodukt fra energiudnyttet affald fra affaldsbe-handlingscentrene i Østdanmark. Udarbejdet for Operate



GTS
Performanceregnskab for GTS-net 2016 Design og layout af performanceregnskabet 2016 – Status på udviklingen i GTS-nettets centrale nøgletal og aktiviteter samt en beskrivelse af, hvordan

Miljø-og fødevarestyrelsen
Kampagne for Miljø- og Fødevarestyrelsen Miljøstyrelsens ressourceteam ønskede at få deres budskab om cirkulær økonomi i fokus. Der blev udviklet: Mindre visualisering og kampagnemærke Roll