Folkemøde Møn lancerer sin nye visuelle identitet:
En globus med Møn placeret i centrum og en mørkeblå skrift med “Møn” som det fremtrædende ord. Det nye logo kommer i forlængelse af folkemødets nye strategi om at etablere sig som provinsens folkemøde, og derfor var det naturligt at skifte taleboblerne ud med globussen.

“Med det nye logo vil vi gerne vise, at vi ikke bare taler, men hvad vi taler om. Folkemøde Møn handler om potentialerne i provinsen. Vi tager udgangspunkt i Møn og vores opland, men taler på vegne af hele Danmark uden for de store byer. Og samtidig hænger verden sammen, så vi zoomer også ud til de store forhold. Globussen symboliserer, at vi med vores folkemøde gerne vil kæde den lille og den store historie sammen, og at samtaler og debatter på Møn rækker ud til resten af verden – både når det handler om klima, internationale forhold og mange af vores samfundsmæssige udfordringer,”

Projektet indebar også udvikling af App og hjemmeside.  App’en blev klar til Folkemøde Møn til d. 19.-20. august 2022. I efteråret 2022 udviklede jeg i samarbejde med min mand Anders Bille hjemmesiden.  www.folkemoedemoen.dk

Folkemøde Møn